KORTE EN LANGE TERMIJN OPDRACHTEN OP ZELFSTANDIGE BASIS
OFFICE MANAGEMENT
ADMINISTRATIE
klassement verzorgen
inkomende briefwisseling behandelen / verdelen
zakenlunches en -reizen vastleggen / organiseren
notuleren vergaderingen / verslagen opstellen
klachtenbehandeling (o zo belangrijk !)
agendabeheer
offertes maken (Nederlands, Frans, Engels, Duits)
opstellen van standaardbriefwisseling
algemene correspondentie: voor personeel en/of kaders, klanten, leveranciers, prospecten...
facturatie
presentaties maken in powerpoint
'vervelende' correspondentie = de correspondentie die altijd tot het laatst blijft liggen: betaal ik niet te veel voor (mobiele) telefonie, zijn mijn verzekeringen up-to-date...
marketing acties mee bedenken, voorbereiden, uitwerken, opvolgen / nieuwsbrieven maken
events (kleine en grote) organiseren en coördineren van a tot z
mee op zoek gaan naar nieuwe opportuniteiten, nieuwe leveranciers...
inspringen in een toonzaal, winkel - commerciële ondersteuning
logistieke ondersteuning
verzekeringsdossiers / claims voorbereiden voor makelaar of maatschappij + opvolging
prijsaanvragen bij leveranciers / prijsvergelijking